Pengunaan akaun vivixdiabetes.onpay.my telah dibekukan. Segala kesulitan yang dialami adalah amat dikesali.

Bayangkan Cara Ini Dapat Bantu Selesaikan Penyakit Anda...

Perhatian anda yang ada penyakit diabetes!

Tahukah anda bahawa anda dalam kalangan 3.5 juta penghidap diabetes di Malaysia pada tahun ini?

Statistik ini meletakkan Malaysia di tangga ke-10 di dunia dengan jumlah penghidap kencing manis teramai mengikut Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO).

Malah, Kajian Persatuan Diabetes Malaysia dan Majlis Pencegahan Obesiti mendapati bahawa kebanyakan jumlah pesakit diabetes adalah individu yang berumur 30 tahun ke atas.







Menakutkan bukan?

Ditambah pula dengan kos rawatan diabetes bukan sikit, bahkan sangat tinggi. Sudahlah ditimpa ujian sakit, belanja pun makin meningkat hingga risau nak korek duit dari mana. 



Jadi, adakah anda mempunyai masalah :
#1 - Terbeban dengan kos belanja yang besar untuk rawat penyakit kencing manis?

#2 - Terpaksa suntik insulin terhadap diri setiap hari?

#3 - Selalu bekerja dalam keadaan yang lemah dan tiada semangat disebabkan anda sakit?

Jauh dalam sudut hati, anda mahu selesaikannya bukan?

Anda pun sebenarnya dah tak sanggup nak ulang-alik hospital dan makan ubat-ubatan yang diperlukan. Bukan setakat susah, hal ini menyebabkan emosi diri anda tak terurus dan buat kerja terasa macam bukan orang hidup.

Sebab apa?
Kerana anda sakit.

Malah, hidup anda ibarat roller coaster. Kesihatan tak menentu, rezeki entah ke mana dan belanja untuk sara keluarga makin kurang. Anda kerap tertanya-tanya, "mengapa benda ni jadi kat aku?"

Ketahuilah bahawa anda bukan keseorangan. Anda adalah dalam kalangan 3.5 juta yang menghidap penyakit sama seperti anda. 3.5 juta! Bukan angka yang sedikit.

Belanja untuk kesihatan keluar banyak namun diri masih tahap tu juga. Biasa-biasa, kadang lebih teruk. Kesihatan tak lagi seperti dulu. Bab makan lagilah memang wajib pantang dan berjaga-jaga.

Semua nikmat seolah ditarik?
Betulkan?

Begini, ada 3 faktor yang menyebabkan penyakit diabetes boleh muncul dalam diri. Penting untuk anda ambil tahu. Point 2 dan 3 yang ramai orang kalah dalam amalkan. Iaitu :
+ Faktor genetik, keturunan.
+ Gaya hidup tak sihat.
+ Tak jaga pemakanan yang seimbang.


Tentu saja, mencegah itu lebih baik dari mengubati. 
Itukan pesan Nabi Muhammad SAW.

Hakikatnya, dah terkena baru nak tergadah. Maka, terpaksa anda tanggung kos rawatan yang tinggi. 

Nah, baru tahu kesihatan itu MAHAL.

Namun sampai bila anda mahu biarkan diri anda dilanda masalah-masalah ini?

SEKARANG lah merupakan waktu yang tepat untuk anda selesaikan masalah diabetes dengan...

PERKENALKAN





Cop, sebelum tu lupa nak kenalkan diri.
Siapa saya sebenarnya?

Saya = Puan Zulaikha Ali yang merupakan lulusan Syariah Islamiah dari Universiti Al Azhar Mesir dan bekas seorang pendidik. Sudah berpengalaman dalam dunia bisnes Shaklee selama hampir 3 tahun.

Kepakaran saya adalah consult wanita untuk bantu mereka makin sihat dan cantik melalui penggunaan suplemen Shaklee. Supaya mereka dapat jaga kepentingan rumahtangga dan mudah nak beribadah ketika sihat. Perempuan kan? Memang wajib ambil perhatian untuk segala perkara.

Juga saya adalah mentor bisnes online dalam bidang Shaklee dan pada masa yang sama, jadi suri rumah sepenuh masa. 


Ehem, apa pula VIVIX ni?

Vivix™ adalah minuman campuran botani dan revolusi terbaru dalam suplemen tambahan. 
Mengandungi bahan unik seperti Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


"Oh, polifenol tu apa?"
Iaitu kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang miliki khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

"Bahan-bahan dalam Vivix ni semulajadi ke? Selamatkah nak minum?"
Ya, 101% SEMULAJADI dan SELAMAT. Tiada bahan kimia dan tiada bahan-bahan tiruan termasuk warna atau perasa. 

4 bahan kandungan utama dalam Vivix :
#1 - Muscadine Grape
Anggur hebat ini mempunyai anti-oksidan yang lebih tinggi. Ia berfungsi untuk hentikan kimia penyebab kanser, merupakan anti-virus, anti-bakteria dan anti-radang.

#2 - Elderberry
Juga dikenali sebagai Sambucus Nigra. Buah ini banyak tumbuh di Eropah, Amerika Utara dan Asia. Elderberry sangat popular dalam perubatan tradisional. Mampu mencegah dan bantu penyembuhan diabetes, tingkatkan kesihatan jantung dan turunkan kadar kolestrol.

#3 - Purple Carrot
Ia adalah sumber terbaik vitamin A. Bertangunggjawab dalam kurangkan tahap diabetes dan risiko penyakit jantung.

#4 - Japanese Knotweed

Merupakan anti oksida yang kuat dan anti radang terbaik. Juga bantu memperbaiki sel mati dan meningkatkan penghasilan sel hidup. (penyembuhan luka dengan sangat cepat)


BAGAIMANA Vivix BANTU ATASI penyakit diabetes anda dengan KOS YANG LEBIH JIMAT? 

Ramuan Vivix yang terdiri dari pelbagai campuran dapat beri manfaat kepada anda melalui 5 cara ini :

#1 - Perlahankan sindrom resistansi insulin (metabolic syndrome) anda.

#2 - Bantu lindungi dan baiki sel badan anda yang rosak memandangkan penyakit kencing manis berlaku disebabkan oleh kerosakan gen.

#3 - Kawal kepekatan gula dalam darah anda. Bahan Vivix akan lambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah, seterusnya elakkan pengumpulan gula yang tinggi.

#4 - Galakkan penyembuhan luka anda dengan segera dan turut baiki tahap penglihatan anda. 

#5 - Cegah pembentukan protein AGE (advanced glycation end products) yang terhasil akibat protein dan gula berlebihan di mana ia penyebab penyakit kencing manis.

"Produk ni terbukti bagus ke?"
Ya, Vivix dah TERBUKTI BERJAYA SELESAIKAN masalah diabetes kebanyakan orang seawal 14 hari tanpa kesan sampingan, SELAMAT dan HALAL diminum. 

Buktinya apa?
Lihat kejayaan mereka yang dah minum Vivix di bawah :






Mengapa Saya syorkan Vivix?

Bukan setakat dapat selesaikan masalah diabetes saja, Vivix turut bantu ramai pesakit pulih dari Gout. Lihat dan baca apa kata mereka ini :



"Andai saya minum, ada kesan sampingan ke?"
Okay, tahu pasal healing crisis?

"Apa itu?"
Healing crisis adalah tanda-tanda yang muncul bila makan sesuatu produk pada peringkat awal. Ia bergantung kepada keadaan seseorang. Ada orang rasa loya, pening, letih dan nak demam. 

Biasanya kita ingat ia merupakan kesan sampingan yang tak baik. Rupanya fasa healing crisis. Iaitu tanda badan sedang cuba sesuaikan diri dengan produk yang kita makan.

Penyembuhan dalam badan sedang berlaku dan gejala ini hanya sementara je. Elak berhenti dan teruskan makan Vivix walau diri rasa lain sedikit. Lagipun, Vivix dah dicuba oleh kebanyakan orang dan hasilnya sangat memberansangkan. 

"Faham dah. Berapa lama Vivix bertahan?"
Hanya 30 hari. Macam mana nak minum, ia bakal diberitahu dalam sesi FREE CONSULTATION setelah anda DAPATKAN Vivix daripada saya.

"Alrite. Jap, nak tahu juga apa rasa minum Vivix?"
Ikut kebanyakan orang, ramai yang tak suka makan suplemen sebab fikir pahit dan tak sedap. Namun Vivix sebaliknya. Rasanya manis-manis masam. Macam Ribena cuma lebih pekat.

Namun bukan setakat perlu KONSISTEN MINUM Vivix je, anda juga patut jaga pola makan, gaya hidup sihat dan minum 3 liter sehari.


Mahu sihat luar biasa lebih baik dari situasi anda sekarang bukan?
Maka, anda wajib amalkan perkara di atas.

"Andai tak berkesan juga bagaimana?"
Saranan saya, cuba dulu konsisten minum selama 2 bulan. Kemudian jika tiada peningkatan, maka saya pulangkan wang anda.



"Oh, kalau begitu saya mahu DAPATKAN Vivix SEKARANG! Berapa nilainya?"

Ya, tak dinafikan langsung bahawa semua produk sebegini MAHAL harganya. Anda boleh tahu melalui Google dan baca sendiri berapa harga jual yang ditawarkan. Mahalkan?


Vivix ini pula hanya bernilai...
RM475 untuk 1 botol saja.

FREE POSTAGE.
FREE CONSULTATION ESKLUSIF untuk anda.


Cuba bayangkan RM475 bahagi 30 hari = RM15.83.
Hanya RM15.83 je untuk sehari atasi penyakit diabetes atau gout anda.


Berbaloi kan?

Inilah nilai kesihatan yang anda perlu korbankan untuk miliki tahap kesihatan yang lebih baik melalui Vivix. Bayangkan dan rasakan tubuh badan anda makin bagus, anda makin tenang dan emosi lebih terurus serta kerja pun semangat sungguh.

Cuba sendiri baru tahu :)

Ops, belum habis lagi. Lupa nak habaq.
Saya ada TAWARAN ISTIMEWA KHAS buat anda.

Andai dikira jumlah sebenar untuk 2 botol = RM950.

Anda DAPATKAN 2 botol Vivix SEKARANG, 
harga jatuh pada...

Hanya RM805.60 sahaja.
Hanya RM805.60 sahaja.
Hanya RM805.60 sahaja.

Dengan :
+ FREE POSTAGE
+ FREE CONSULTATION
+ FREE MEMBERSHIP
+ CASHBACK BONUS


Anda dapat DISKAUN JIMAT sebanyak RM144.40!

Best ke best?


Bermakna kos untuk rawat diabetes jatuh pada RM13.43 dalam sehari selama 2 bulan. Bila difikirkan semula, sebenarnya anda dah keluarkan kos lebih dari itu untuk rawat penyakit anda selama ini. Mungkin sampai ribu-riban.

Elak tunggu lagi dan biarkan tubuh anda makin teruk dengan pelbagai masalah penyakit. Jika tidak BERTINDAK SEKARANG, bila lagi anda nak selesaikan masalah penyakit anda?


BERTINDAK SEKARANG dengan minum Vivix yang dapat BANTU anda miliki tubuh badan yang sihat, cergas dan anda kembali semangat untuk teruskan kehidupan. Mahu tak mahu, anda masih perlu survive juga demi orang tersayang.

DAPATKAN SEKARANG dengan scroll di bawah untuk buat tempahan Vivix sebanyak 2 botol untuk DISKAUN JIMAT.